SALE!

10% korting op de hele collectie! Korting wordt verrekend in de winkelwagen.

10% korting op de hele collectie! Korting wordt verrekend in de winkelwagen.

FAQ Klantenvertellen

Wie kunnen er een review achter laten?

Op klantenvertellen van Kiyoh kan iedereen een review plaatsen, zolang er wordt voldaan aan hun algemene voorwaarden en privacy beleid. Deze informatie vind je hier

Hoe lang duurt het voor een review zichtbaar is?

Reviews die op eigen initiatief worden geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.

Wat gebeurd er met negatieve reviews?

Positieve en negatieve reviews worden geplaatst op onze website.

Waar worden de reviews op gecontroleerd?

Wanneer je (online) een product of dienst hebt afgenomen bij een van onze klanten, word je uitgenodigd om een beoordeling achter te laten of kun je een ervaring delen op de reviewpagina. Die review bestaat vaak uit een korte vragenlijst, waarbij je de mogelijkheid hebt om hierop een toelichting te geven. Klantenvertellen doet er alles aan om onechte beoordelingen uit te filteren. Hiervoor maken we gebruik van een aantal ingebouwde barrières die de neppe reviews identificeert. Het is voor iedereen mogelijk om een beoordeling te rapporteren als er een vermoeden is dat deze niet echt is. Onze specialisten gaan vervolgens verder onderzoek doen. Beoordelingen kunnen niet worden aangepast of verwijderd door het bedrijf waar je een aankoop hebt gedaan of dienst afgenomen. Een bedrijf kan hier wel op reageren, zodat een eventuele klacht opgelost wordt. Ook negatieve ervaringen worden dus gewoon getoond. Eventueel wordt de gegeven review daarna aangepast, maar alleen de klant zelf kan dit doen. Bovendien verwijst Klantenvertellen met een link altijd naar de originele beoordeling. Klantenvertellen kan een beoordeling wel verwijderen, maar doet dat alleen als deze niet aan onze richtlijnen voldoet of wanneer er persoonsgegevens worden gedeeld.

Waarom kan ik maar één beoordeling plaatsen?

Kopers van een product of dienst mogen één beoordeling schrijven over hun ervaringen met Van der Garden Tuinmeubelen. Dit doet Klantenvertellen om misbruik te voorkomen. Tevreden klanten of bekenden van een bedrijf kunnen op deze manier de reviewscore niet of nauwelijks manipuleren. Onze systemen zijn zo ingericht dat Klantenvertellen een melding ontvangt wanneer iemand probeert om meerdere reviews te geven. Het is wel mogelijk om meer dan één beoordeling te geven als je een andere dienst of ander product hebt gekocht bij ons als bedrijf. 

Hoofdkantoor van der Garde in Opheusden

Opheusden

Dalwagenseweg 17
4043 MS Opheusden
Tel. 0488 - 441220 (hoofdkantoor)
E-mail: info@vdgarde.nl

Ma 08:30 tot 18:00 uur
Di 08:30 tot 18:00 uur
Wo 08:30 tot 18:00 uur
Do 08:30 tot 18:00 uur
Vr 08:30 tot 21:00 uur
Za 08:30 tot 17:00 uur
Zo Gesloten

Vestiging van der Garde in Duiven

Duiven

Nieuwgraaf 7
6921 RJ Duiven
Tel. 0488 - 441220 (hoofdkantoor)
E-mail: info@vdgarde.nl

Ma 10:00 tot 18:00 uur
Di 10:00 tot 18:00 uur
Wo 10:00 tot 18:00 uur
Do 10:00 tot 18:00 uur
Vr 10:00 tot 18:00 uur
Za 09:00 tot 17:00 uur
Zo Gesloten

Vestiging van der Garde in Apeldoorn

Apeldoorn

Kanaal Noord 190
7322 AD Apeldoorn
Tel. 0488 - 441220 (hoofdkantoor)
E-mail: info@vdgarde.nl

Ma 10:00 tot 18:00 uur
Di 10:00 tot 18:00 uur
Wo 10:00 tot 18:00 uur
Do 10:00 tot 18:00 uur
Vr 10:00 tot 18:00 uur
Za 10:00 tot 17:00 uur
Zo Gesloten

Vestiging van der Garde