Klachtenprocedure

Hoe kunt u een klacht melden?

Heeft u een klacht over onze producten dan vragen wij u dit te melden via ons Serviceformulier of per e-mail. Uw mail kunt u sturen naar:  service@vdgarde.nl 
Wij verzoeken u nadrukkelijk de volgende gegevens te vermelden:

  • uw naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer. 
  • Aankoopdatum product
  • beschrijving van de klacht
  • 1 of meerdere foto's van de klacht

Na binnenkomst van uw klacht zal onze service afdeling binnen uiterlijk 5 werkdagen een reactie gegeven op uw klacht. Ons streven is om samen tot een goede oplossing te komen. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)