Storing

Telefonisch zijn we tijdelijk niet bereikbaar. Mail uw vraag naar info@vdgarde.nl

Telefonisch zijn we tijdelijk niet bereikbaar. Mail uw vraag naar info@vdgarde.nl

Bestel vooruit

Bestel nu alvast je tuinmeubelen en laat ze op afspraak bezorgen in het voorjaar. Meer info >

Bestel nu alvast je tuinmeubelen en laat ze op afspraak bezorgen in het voorjaar. Meer info >

Voorjaar

Het voorjaar is begonnen, dus zorg ervoor dat je heerlijk kunt genieten in je tuin.

Het voorjaar is begonnen, dus zorg ervoor dat je heerlijk kunt genieten in je tuin.

Pasen

2e Paasdag geopend! Kom tuinmeubelen shoppen in één van onze showrooms. Bekijk openingstijden >

2e Paasdag geopend! Kom tuinmeubelen shoppen in één van onze showrooms. Bekijk openingstijden >

Stapel korting

Stapel je voordeel tot wel 10%. Actie is geldig t/m 5 februari. Meer info >

Stapel je voordeel tot wel 10%. Actie is geldig t/m 5 februari. Meer info >

Stapel korting

Ontvang tot wel 10% korting! Profiteer op tijd, actie verloopt vanavond om 23:59 uur. Meer info >

Tot wel 10% korting! Profiteer op tijd,
actie verloopt vanavond om 23:59 uur. Meer info >

Stapel korting

voordeel tot wel 10%. Actie is geldig t/m aanstaande maandag 5 februari. Meer info >

voordeel tot wel 10%. Actie is geldig t/m aanstaande maandag 5 februari.
Meer info >

Black Friday

Laatste kans! Alleen vandaag nog 21% BTW weg ermee!(m.u.v. herfstdeals)

Laatste kans! Alleen vandaag nog 21% BTW weg ermee!(m.u.v. herfstdeals)

HERFST

Bescherm je tuinmeubelen tegen het onstuimige weer met een hoes. Bekijk hier alle beschermhoezen>

Bescherm je tuinmeubelen tegen het onstuimige weer met een hoes. Bekijk hier alle beschermhoezen>

Storing

Door een technische storing kunt u momenteel niet afrekenen. Dit wordt z.s.m. opgelost.

Door een technische storing kunt u momenteel niet afrekenen. Dit wordt z.s.m. opgelost.

Storing

Door een technische storing kunt u momenteel niet afrekenen. Dit wordt z.s.m. opgelost.

Door een technische storing kunt u momenteel niet afrekenen. Dit wordt z.s.m. opgelost.

SALE

13 en 14 oktober magazijnverkoop! Heel veel tuinmeubelen voor extreem lage prijzen! Meer info >

13 en 14 oktober magazijnverkoop! Heel veel tuinmeubelen voor extreem lage prijzen! Meer info >

Garantie & klachten

Garantietermijn

Op alle producten (met uitzondering van beschermhoezen) geldt een garantie tegen gebreken die het gevolg zijn van fabricage- of materiaalfouten. De garantietermijn op tuinmeubelen bedraagt meestal 2 jaar maar er zijn ook uitzonderingen van producten waar bijv. 3,5 of zelfs 10 jaar garantie op zit. De garantie termijn staat per product vermeldt. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie, die op al onze producten van toepassing is. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik, vallen niet onder de garantie

Om problemen te voorkomen die niet onder garantie vallen, adviseren wij u onze onderhoudsadviezen door te nemen.

Garantievoorwaarden

Wat valt er onder garantie?

Als u een klacht heeft over een product dan kan dit onder de garantie vallen. Meestal vallen de volgende punten onder garantie: 

  • Fabricagefouten
  • Materiaalfouten

De volgende punten vallen niet onder de garantie:

  • Ongevallen
  • Stormschade
  • Verkleuring van kussens
  • Verkleuring parasoldoek
  • Vekleuring van houten meubels
  • Verkleuring algemeen
  • Haarscheurtjes bij houten tuinmeubelen
  • Defecten aan parasols of partytenten door weersomstandigheden
  • Vlekken of verkleuringen door het plaatsen van decoratie (bloempot, etc,) 

Twijfelt u of de problemen aan u producten onder garantie valt? Stuur dan een mail met foto's van het probleem en uw adresgegevens of aankoopbon naar service@vdgarde.nl. Wij zullen dan bepalen of uw probleem onder de garantie valt en dit met u communiceren. 

Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?

Om uw garantie aanvraag goed en snel in behandeling te kunnen nemen ontvangen we graag onderstaande informatie per mail. Het mailadres dat u hier voor kunt gebruiken is service@vdgarde.nl.

  • Een korte omschrijving van het probleem
  • een of meerdere detailfoto's van het probleem
  • een foto van het gehele product
  • Een kopie of foto van uw aankoopbon. (eventueel een factuur nummer of klantnummer is ook voldoende) 

Zodra we uw aanvraag hebben ontvangen probeert onze serviceafdeling binnen 1 werkdag een inhoudelijke een reactie te geven maar uiterlijk binnen 5 werkdagen. Ons streven is om samen tot een juiste oplossing te komen. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Klachten

Is een bezorging niet helemaal goed gegaan? Of heb je een klacht over een product of over onze service en wil je deze melden, dan kunt ons contactformulier invullen of een mail sturen naar service@vdgarde.nl

Zodra we uw klacht hebben ontvangen probeert onze serviceafdeling binnen 1 werkdag een inhoudelijke een reactie te geven maar uiterlijk binnen 5 werkdagen. Ons streven is om samen tot een juiste oplossing te komen. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Product beschadigd geleverd

Heeft u een beschadigd product ontvangen? Dan lossen wij dit uiteraard graag op. In overleg met u komen we dan met een passende oplossing. Om u goed en snel te helpen ontvangen we graag het volgend: 

  • Een foto van de beschadiging en van het complete product
  • Uw order, klant of factuurnummer als u deze niet heeft zijn uw adres gegevens vaak ook voldoende

U kunt bovenstaande mailen naar service@vdgarde.nl. Onze service medewerkers proberen dan binnen 1 werkdag een antwoord te geven op uw mail. 

Losse onderdelen bestellen

Heeft u een product waarbij een onderdeel kapot is of vervangen dient te worden? Van der Garde Tuinmeubelen heeft erg veel onderdelen op voorraad of kan deze bestellen bij de leverancier. Wilt u een specifiek onderdeel bestellen? Mail ons welk onderdeel u zoekt. Om u snel te voorzien van een antwoord ontvangen we graag een foto van het betreffende onderdeel en een foto van het complete artikel. Ook maakt u het ons makkelijker als u een factuur of aankoopbewijs heeft en hier een foto van maakt en bij uw mail voegt.

Hoofdkantoor van der Garde in Opheusden

Opheusden

Dalwagenseweg 17
4043 MS Opheusden
Tel. 0488 - 441220 (hoofdkantoor)
E-mail: info@vdgarde.nl

Ma 08:30 tot 18:00 uur
Di 08:30 tot 18:00 uur
Wo 08:30 tot 18:00 uur
Do 08:30 tot 18:00 uur
Vr 08:30 tot 21:00 uur
Za 08:30 tot 17:00 uur
Zo Gesloten

Vestiging van der Garde in Duiven

Duiven

Nieuwgraaf 7
6921 RJ Duiven
Tel. 0488 - 441220 (hoofdkantoor)
E-mail: info@vdgarde.nl

Ma 10:00 tot 18:00 uur
Di 10:00 tot 18:00 uur
Wo 10:00 tot 18:00 uur
Do 10:00 tot 21:00 uur
Vr 10:00 tot 21:00 uur
Za 09:00 tot 17:00 uur
Zo Gesloten

Vestiging van der Garde in Apeldoorn

Apeldoorn

Kanaal Noord 190
7322 AD Apeldoorn
Tel. 0488 - 441220 (hoofdkantoor)
E-mail: info@vdgarde.nl

Ma 10:00 tot 18:00 uur
Di 10:00 tot 18:00 uur
Wo 10:00 tot 18:00 uur
Do 10:00 tot 21:00 uur
Vr 10:00 tot 21:00 uur
Za 10:00 tot 17:00 uur
Zo Gesloten

Vestiging van der Garde

Onze 3 tuinmeubelshowrooms in Nederland

Van der Garde Tuinmeubelen Opheusden

Dalwagenseweg 17
4043 MS  Opheusden

Van der Garde Tuinmeubelen Duiven

Nieuwgraaf 7
6921 RJ  Duiven

Van der Garde Tuinmeubelen Apeldoorn

Kanaal Noord 190
7322 AD  Apeldoorn